Seriale noi

Două la număr :

Girlfriend’s Guide to Divorce . Drăguţ, matur, haios, despre problemele femeilor şi dorinţele lor. Îmi plac actriţele, pe Lisa Edelstein am mai vazut-o în House M.D. şi mi-a plăcut de ea. Nu e vreo frumuseţe, e o femeie chiar normală, nu e la prima tinereţe ci e trecută prin viaţă, ceea ce o face perfectă pentru rol. E o scriitoare de succes, cu o familie si o viaţă perfectă până când află că totul s-a schimbat peste noapte. Nu se mai împacă cu soţul ei, cariera ei e pusă în pericol, apar probleme cu copii şi prietenele ei. Cum e divorţul la 40 şi ceva de ani?

E vorba despre femei care se redescoperă, trăiesc, învaţă din greşeli, depăsesc problemele ivite pe parcurs, îşi fac timp pentru ele şi prietenele lor, iubesc şi acceptă schimbările din ultima perioadă – mai uşor sau mai greu.

Jane the virgin. Subiectul ăsta a mai fost abordat în câteva telenovele/filme. Fata de origine sud – americană care se duce la un control ginecologic şi este înseminată din greşeala. Deşi e virgină! Şi rămâne însărcinată cu un tip aproape necunoscut….Hm??!!Nu e cine ştie ce. Dar când nu am ce face, e modul meu de a mă relaxa. Să mă ia somnul mai uşor! Sau când îmi îndrept părul câte o jumătate de oră..şi nu vreau să mă plictisesc…

Lasă un răspuns

