În pană de idei?

Anul ăsta nu prea m-am simţit cu chef de scris pe blog. Am cam lenevit. Craciun, Revelion, gratar de Sf. Ion, apoi ziua mamei mele (50 de ani) şi a prietenului meu (30 de ani), jobul, câteva vizite si plimbări. Dar blog, absolut deloc! Sport nici atât, mi-e şi frică să mă pun pe cântar…exagerez un picuţ cu masa de seară când vin de la serviciu, plus câteva eugenii + biscuiţi între mese. Nu e bine…ntz, ntz Pandora!!!

Şi timpul trece, am ajuns în Februarie. Incredibil, acum sunt angajată cu carte de muncă, m-am obişnuit cu jobul, deşi am avut câteva neînţelegeri cu un coleg tâmpit şi insuportabil şi o colegă ciudată şi paranoică … am şi plâns un pic. Acum ceva timp mă lăudam şi eram foarte fericită de colectivul peste care am dat…dar uite că minunile nu ţin mult şi lumea îşi arată gheruţele. Aşa apar discuţii, vezi că lumea e invidioasă şi se supără şi dacă te uiţi un pic în monitorul lor…şi cum eu am suflet bun, sufăr în tăcere..nu ştiu până când, totuşi!

Apropo de până când: boyfriendul meu cochetează cu ideea unui job in Londra. Şi sinceră să fiu, eu sper să fie totul aşa cum îşi doreşte el, să-şi găsească de muncă acolo şi poate o să mă mut şi eu! Adică..hmm..Pandora in London. Sună bine?

Îmi petrec weekend-urile citind, jucându-mă pe internet, urmărind filme, făcând shopping. La cea mai recentă şedinţă mi-am cumpărat 2 perechi de blugi, un inel şi un lanţişor cu cruciuliţă – din argint, suflate cu aur – sunt îndrăgostită de ele…!!♥♥♥ Ce inimioare frumoase ştiu să fac ♥

Tot în weekend l-a văzut şi pe Ioan, cel mai dulce şi scumpic bebeluş. L-am ţinut în braţe, l-am schimbat, l-am îmbrăcat şi l-am plimbat prin casă. Are vreo 7 kg, am febră musculară şi acum la braţe, râde mereu şi are nişte falcuţe grase, numai bune de pupăcit. M-am îndrăgostit iremediabil de Micuţul Buddha♥ , aşa cum îi zice iubitul.

Lasă un răspuns

