Weekend-urile mele

De când am început să lucrez, apreciez mai mult weekend-urile! În timpul săptămânii vin obosită de la serviciu, fac un duş, mănânc un pic, apoi mă bag în pat şi navighez pe internet. Încerc să mă relaxez. Chef de citit nu prea am. De fapt am chef, dar nu mă simt în stare..că mă ia rapid somnul..Notă : nu, nu beau cafea!

Îmi place că pot să dorm puţin mai mult, să mă plimb prin magazine, să vorbesc la telefon, să stau pe facebook sau să mă uit la filme. Cam asta am facut şi în weekend-ul trecut. Deşi a fost destul de frig, sâmbătă de dimineaţă am plecat în oraş. În căutarea cadoului perfect pentru mama şi prietenul meu (născuţi în aceeaşi zi, cu o diferenţă de 20 de ani între ei). N-am luat vreun cadou, dar mi-am luat 2 bluziţe – pulovere şi o pereche de cercei. Terapie prin shopping! Nu vă panicaţi..am intrat şi într-o librărie preţ de vreo 20 de minute..super, aş fi stat acolo să citesc câte ceva! Cam scumpe cărţile, totuşi! Mai ales când unele le poţi găsi online.

Am dormit, am mâncat bine, m-am uitat la câteva episoade, apoi la filmul The immitation game. Bun film, mi-a placut, nu m-a plictisit, subiectul bun, personajele la fel.

Duminică am început cu nişte cumpărături prin Dedeman, am luat un taburete asortat pentru masuţa din hol şi mi-am clătit ochii pe acolo. Aş vrea să-mi iau un şifonier (ce pot să zic, am foarte multe ţoale..)

Apoi baie, somn şi filmul The judge. Bun, dar cred că mă aşteptam la altceva.

Şi gata cu weekend-ul, îl aştept pe următorul cu nerăbdare!

 

Lasă un răspuns

