Zi de zi (6)

S-au întâmplat destul de multe chestii în ultimele 2 săptămâni. Şi chiar m-am simţit super în această scurtă vacanţă de iarnă.

M-am odihnit, am dormit până târziu, am colindat magazinele, am fost la plimbare şi shopping prin Bucureşti iar în altă zi până la Ikea. Apropo de Ikea, mă gândesc serios să-mi reamenajez camera! Mi-a placut atât de mult ce-am văzut pe acolo încât abia aştept să strâng nişte bani şi să-mi schimb mobila de dormitor. Îmi plac modelele, stilul lor, modul de organizare, super fain, minimalist şi modern. Deocamdată mi-am cumpărat câteva cutii şi cutiuţe ca să-mi mai pun/sortez din nimicurile prezente pe bibliotecă, care dau senzaţia de plin şi dezordonat (deşi vă asigur că nu e aşa!!!), rame foto şi lumânărele parfumate.

În vacanţă am gatit câte puţin din toate mâncărurile tradiţionale. De la sarmale, ciorbă cu afumătură, tort, cozonac, salată boeuf sau de vinete, eclere, fursecuri şi multe altele.. totuşi, sper din suflet că nu m-am îngrăşat!

Anul Nou m-a prins în faţa unui restaurant, urmărind focul de artificii, cu şampanie într-o mână, cu rude şi prieteni apropiaţi alături. M-am şi pupat cu iubitul, ceea ce-i bine …ah, şi-am făcut multe poze la 12 noaptea. M-aş bucura dacă asta prevesteşte un an cu multe fotografii frumoase (cu mine inclusa în ele, desigur). Am dansat, am mâncat, apoi pe la 4 şi ceva s-a rupt firul, gata, somn şi relaxare!

În rest, am făcut cunoştinţă cu o englezoaică, Helen. Draguţă, iubita verişorului prietenului meu, vorbăreaţă, am exersat şi eu un pic engleza mea de baltă, cu rezultate mulţumitoare aş putea adăuga (cu sensul că ne-am înţeles chiar bine!). Şi mi-a făcut aşa..poftă de plimbare, de vizitat locuri noi, de exemplu ..Londra. Sau, de ce nu, poate chiar să mă stabilesc acolo, să-mi încerc norocul. Deşi e cale lunga, e musai să am curaj, încredere în mine..şi nu ştiu dacă dispun de atât de mult, trebuie să mă impingă cineva de la spate..

La final, o poză cu brăduţul , vă asigur că e mai frumos decât l-am surprins eu, s-a ruşinat puţin!

IMG_1180

Lasă un răspuns

