De început de an

Wow..2015, parcă nici nu-mi vine să cred.

Îmi aduc aminte când am trecut în anul 2000, cât de ciudat mi s-a părut când scriam data în partea dreaptă de sus a paginilor. Atunci eram încă în scoala gimnazială, acum am 26 de ani, îmi văd de viaţa mea, am dileme şi probleme care nici nu-mi treceau prin cap .

2014 a fost un an cât de cât ok. Un an al regăsirii mele, am încercat să mă organizez mai mult, am cunoscut oameni noi şi m-am plimbat suficient având în vedere faptul că am fost şomeră aproape tot anul. Am suferit, am râs, am plâns şi mi-am făcut planuri pentru 2015 !

…care vreau să fie superb. Şi ..ce tare! EU scriu paginile goale ale anului 2015. Atât cât îmi dă voie Doamne, Doamne!

Îmi doresc să meargă bine la noul job, să am timp mai mult pentru scris pe blog (şi inspiraţie), să citesc multe cărţi bune!, să fiu sănătoasă, să vizitez ceva locuri noi (poate Londra şi vreo staţiune prin Grecia, dar negociez … ) şi să mă simt iubită, fericită, împlinită. Să zâmbesc din tot sufletul şi să simt că explodez de fericire. Măcar de câteva ori! E prea mult?

Când mă gândesc că fac 27 de ani, parcă mă apucă nostalgia şi tristetea, nu mă simt pregatită, parcă nu-i viaţa mea.. Când au trecut anii aşa repede? parcă ieri aveam 21 … sau 23. Doar mie mi se pare că trece timpul prea repede?

Lasă un răspuns

