O urare!

Crăciun fericit tuturor! Sunt în concediu până pe 5 ianuarie, am avut timp să mă odihnesc, să colind magazinele (un pic şi pe la Unirea) şi să fac câteva cadouri !

Astăzi o să petrec o bună parte din zi la bunica iar aseară am fost la o pizza şi un cocktail cu verişoarele şi boyfriendul. Am primit de la părinţi un lănţişor de aur şi o pereche de cercei cu semnul infinitului. Foarte finuţ şi drăguţ setul ! Ah, şi o pereche de pijamale de la verişoara mea! Roşii, cu Moş Craciun, perfecte pentru perioada asta a anului.

Gata! Mă duc să mănânc salată boeuf şi ciupercuţe cu maioneză! Şi cozonac, sarmaluţe şi alte bunătăţi, câte un pic din toate..

Crăciun fericit!

Lasă un răspuns

