Vine Moşul!

Încă simt căldura şi atmosfera sărbătorilor de la ţară, când nu prea ştiam multe despre viaţă. Mirosul bradului, soba încinsă, covrigii fierbinţi puşi pe plită, motanul negru jucăuş, toate sunt undeva în sufletul meu! Îmi amintesc de serile de colind de la ţară, când mergeam cu tata şi bunicul din poartă în poartă şi cântam colinde alături de alţi copii, deşi îngheţasem de frig! Reţin destul de bine şi serbările de Craciun de la grădiniţă şi şcoală, când îmi spuneam emoţionată poezia şi abia aşteptam să-l zăresc pe moşul cu barbă albă.

Îmi aduc aminte şi de iarna în care am aflat că Moş Crăciun şi Nicolae nu există cu adevărat! Cred că eram prin clasa a 3a, deci aveam vreo 9 ani (cam maricică aş zice). Îmi mai trecuse mie pe la ureche câte un zvon, dar nu-l luasem în serios, încăpăţânându-mă a crede şi a păstra magia Moşului. Verişoarele mai mari îmi ziceau să-l pândesc pe moşul, să nu dorm toată noaptea sau, şi mai haios, să pun la înregistrat o caseta iar dimineaţa să văd dacă s-a auzit ceva sau moşul mi-a lăsat vreun mesaj 🙂 Dar eu n-aveam treabă! Deşi moşul de la serbarea de Crăciun era cam tinerel, cu pielea moale, voce de copil şi barbă cam artificială, continuam să cred..pentru că aşa voiam.

În iarna aia îmi amintesc că urma să ne mutăm, ai mei erau ocupaţi cu amenajarea noului apartament iar eu mă cam plictiseam ..aşa că am plecat cu mătuşa mea în oraş la plimbare. Aveam să aflu că plecam în căutare de cadouri!! Nu mică mi-a fost mirarea să descopăr o parte din cadouri sub bradul verişoarei mele mai micuţe. Am fost foarte dezamăgită iar magia moşului a disparut. Parţial. Pentru că şi acum aştept câte o surpriză din partea părinţilor. Sunt tare pricepuţi în alegerea pijamalelor !

Tu cum ai aflat că moşul nu există? 😀

Lasă un răspuns

